Відкрито Центр операторської підтримки громадян з вадами слуху та мови

Київський міський голова Леонід Черновецький відкрив Центр операторської підтримки громадян з вадами слуху та мови, який немає аналогів в Україні. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Завдяки ініціативі та особистій участі столичного мера, кияни з такими проблемами вперше зможуть за скороченим номером «10003» самостійно викликати швидку медичну допомогу, аварійно-рятувальні служби, скористатись послугами виклику таксі, замовити квитки чи отримати довідкову інформацію.

 

Під патронатом столичного мера в новоствореному Центрі за спонсорські кошти облаштовано електронну пошту, факси та інші спеціальні технічні засоби для прийняття та обробки звернень киян з вадами слуху та мови. Виклики від них прийматимуть як повідомлення на мобільний телефон (завдяки своєчасно набраним текстам, в яких уже вказано адресу та привід для виклику),  на  факс (з передачею заповненого бланку виклику з відміткою, яка допомога необхідна) та електронну пошту. При цьому всі заявники негайно отримуватимуть відповідь.

 

Крім того, Центральна диспетчерська Київської міської станції швидкої медичної допомоги та медицини катастроф через комутатор оперативного зв’язку передаватиме повідомлення в диспетчерську пожежно-рятувальної служби, міліції, ДАІ та інших аварійно-рятувальних служб. А до бази даних автоматизованої інформаційно-диспетчерської системи (АІДС) “Швидка медична допомога” введуть інформацію про кожного громадянина з вадами слуху та мови (за згодою).

 

– Після громадських слухань ми змогли в найкоротший термін установити зв’язок з людьми, які відчувають значні незручності через вади слуху та мови, – сказав Леонід Черновецький, спілкуючись з такими киянами та журналістами. – Ми й надалі просуватимемось у цьому напрямку. Нарешті в Києві вирішуються питання, які лишались актуальними протягом багатьох років. Я особисто контролюватиму роботу цього Центру й зроблю все можливе, щоб він працював як годинник, адже піклування про людей з обмеженими фізичними можливостями є одним з пріоритетних напрямків у моїй діяльності.

 

Леонід Черновецький запевнив, що найближчим часом запросить технічних спеціалістів і посприяє удосконаленню програмного забезпечення Центру. Міський голова також вручив членам Київської міської організації Українського товариства глухих 3 телефони-факси та 5 мобільних телефонів.

 

Відповідаючи на запитання журналістів, заступник голови КМДА Ірена Кільчицька повідомила, що відкриття Центру – перший крок до створення єдиної оперативної служби екстреного виклику «112» (на кшталт американської служби «911»). На її створення піде кілька років, а поки що Українське товариство глухих рекомендуватиме досвід Києва для впровадження подібних центрів в інших містах України.

 

За словами Ірени Кільчицької, за ініціативою міського голови Леоніда Черновецького в столиці також здійснюються інші заходи в рамках програми «Безбар’єрне середовище»: облаштовуються спеціальні переходи з ліфтами, пандусами та підйомниками, спеціальні світлофори та інформаційні монітори в метрополітені, парк громадського транспорту поповнюється низькопольними машинами, будується соціальне житло. До того ж, біля лікувальних закладів будуть виділені майданчики для тимчасової стоянки автомобілів громадян з обмеженими фізичними можливостями та відповідними знаками, а самі входи до цих закладів облаштують пандусами.

За даними http://kmv.gov.ua